Kuntavaalit 2017

Seuraavat kuntavaalit järjestetään Suomessa 9.4.2017. Sipoossa vaaleihin lähdetään kiinnostavasta asetelmasta. Sipoon kunnanhallituksen puheenjohtajana on toiminut kuusi vuotta kokoomuksen Ari Oksanen. Turvallinen ja vakaa kehitys edellyttää Kokoomuksen vahvaa panosta myös jatkossa.

Kokoomuksen viitoittamana on kuntaan valittu kasvustrategia, joka on tehnyt Sipoosta Suomen voimakkaimmin kasvavan kunnan. Taloutta on hallittu kahdella merkittävällä ohjelmalla, ns. Kattilan kansi -ajattelulla ja "Induktio-liesi" -jatko-ohjelmalla, joiden avulla on karsittu turhia menoja palveluja heikentämättä. Talouden luvut ovat postiiviset ja tehokkuus on kasvanut.

Tulevalla vaalikaudella päätämme merkittävistä investoinneista, joita kasvu meiltä välttämättä edellyttää. Samoin joudumme vielä uuden eteen, kun sote-ratkaisu valmistuu ja johtaa kunnan talouden kannalta uuteen tilanteeseen. Sipoon kunnan kannalta on elintärkeää valita päättäjät, joilla on kokemusta ja osaamisista kuntatalouden ja kuntapalveluiden alalta. Eteen tulevat ratkaisut on tehtävä asiantuntevasti, kuntalaisia kuunnellen ja taloutta ymmärtäen.

Kokoomuksella on näissä vaaleissa listallaan 30 ehdokasta. Uskomme, että jokainen sipoolainen löytää tästä joukosta oman luottamuksensa arvoisen ihmisen.